Blondering

Nu börjar håret torka, och snart kanske ni får se ett resultat. Så länge för ni nöja er med bilder från processen :) Har fått igång mamma på att ändra om livet på klänningen också, bridezilla är i tagen idag igen :S Men det är faktiskt för att jag skall vara så nöjd som möjligt på dagen D. Skall bege mig in till stan på lite slutgiltlig shopping och letande efter hårgrejer också.

Måste bara få skryta lite om hur händig jag är. Mina solglasögon som jag inhandlade i Tunisien i våras gick sönder häromdan. Eller rättare sagt verkar skruvarna på ena sidan lossnat och försvunnit. Så händiga Amanda, utrustad med glasögonskruvmejsel från Lensway har nu flyttat om lite skruvar och vips så kan jag ha dem igen. Jag gillar dem verkligen nämligen så jag skall göra allt för att kunna ha dem i Tunisien igen! :)







Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen, jag slingade också håret igår! Vilket sammanträffande ;-p Hoppas du blev nöjd med resultatet! Det blev jag med mitt :-D

2011-08-24 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0