Nedvarvning

Har tagit med mig datorn upp och lagt mig på sängen med datorn framför mig. Är egentligen sovdags för mig nu, men måste varva ned lite efter jobbet först. Då jag ligger på mage, så la sig dessutom en katt (Yoko) just nu på min rumpa, he he :)

Gårdagen (läs tisdagen) var egentligen ännu mer händelsefull än att den innehöll en hel Möhippa, den innehöll ju som ni vet en infoträff på Komvux angående utbildningen till hösten. Rättare sagt så var det bara info om hur deras distansutbildning funkar, vilket jag redan blivit informerad om tidigare. Men jag hann även pysa ned till bibblan och låna kursboken som jag redan börjat läsa i. Och jag känner att det här nog kommer gå bra!

På måndagskvällen så hade jag ju mitt andra intro på nya jobbet. Och det var bara så enkelt att det var bland det värsta jag varit med om. Jag har i princip aldrig känt mig så ovälkomnad och så ignorerad på något ställe någonsin, speciellt aldrig på en arbetsplats. Jag är medveten om att PA-jobb är annorlunda men jag funderade flera gånger under kvällen på att faktiskt gå därifrån. När jag satte mig i bilen för att åka från bibblan till min bortrövning i taxin så ringde dem från kontoret i stan och det slutade med att jag inte skall fortsätta. Det var helt enkelt ingan bra matchning mellan oss personer som skall jobba. Först kändes det jättejobbigt men nu känns det jätteskönt. Jag trivdes inte och hade egentligen tänkt ge det hela en till chans, men nu känns det skönt att det är avslutat.

Är mäkta irriterad på min mobil. Två dagar i rad nu har den dött så jag inte kan hålla kontakten med folk som jag vill. Framförallt med Jihed. Ringer alltid han när jag jobbar natt, men det gick inte för sig inatt då min mobil bestämt sig för att ge upp och jag glömt laddaren hemma. Irriterande!! Vill ju prata med min kärlek!! Det får helt enkelt bli ett längre samtal idag ;)

Nu skall jag försöka få katten av ryggen dit Leo nu avancerat och äter på mitt hår och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0