Nu är även Yoko Ono på plats hemma. Varken...

20110801867 (MMS)

Nu är även Yoko Ono på plats hemma. Varken Leo eller Yoko verkar hittills speciellt överförtjusta i varandra. Eller rättare sagt så är det Yoko som bara fräser och morrar när Leo försökt komma i närheten så nu har dem båda gett upp och somnat i varsitt fönster. Picasso ligger nere vid mina fötter och sover han med. Han tycker mest dem nya familjemedlemmarna är tråkiga. Förhoppningsvis går det bra tillslut! Jag har nu för dagen brutit fastan genom att dricka en och en halv liter vatten och ätit lite dadlar och sedan en tallrik youghurt. Skall äta lite soppa på jobbet sedan. Första ramadan har gått bra. Det var nu på sen eftermiddag kväll det började kännas. Jag tog en powernap för att klara natten och efter den fick jag mer huvudvärk. Men det är biverkningar jag står ut med och jag är ändå tacksam över att ha klarat första dagen, Alhamdulilla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker slöjan på då? ;)

2011-08-01 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0