Pärlorna är här!!



Pärlorna kom idag!! Äntligen är dem här!!
Har dock inte börjat sy med dem ännu :P Kunde inte hämta dem förns vid femtiden och sen var det iftar och sova lite för nu skall jag iväg och jobba natt. Men jag har koncentrerat mig på att rita mönstret istället så det skall bli ordentligt tills jag skall börja sy imorgon (förhoppningsvis!).

Annars har jag spenderat en stor del av dagen till att försöka fixa min "gamla" dator. I expressen i tisdags fanns en artikel om hur man gör sin dator "Supersnabb på 7 minuter".Har gjort delar av åtgärderna på min lilla och det har hjälpt. Så då tänkte jag att jag skulle prova det även på den gamla jäääätte långsamma datorn. Och jag kan ju bara säga att den jobbar fortfarande :P Kanske den är klar med en total genomsökning när jag kommer hem imorgonbitti. Lite roligt när jag satt med båda datorerna bredvid sig, lite skillnade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0