Ramadan 13

Mår inte alls något bra idag. Har den röda veckan och av ren vana bara fortsatte jag att fasta innan det slog mig att jag ju inte alls skall fasta under denna vecka. Så min kropp sa dessutom ifrån på skarpen. Efter firandet av mamma så tog jag och värmde lite rester och åt dem och då slog det till. En enorm smärta i magen som jag först trodde berodde på maten, sen klassade jag den som mensvärk. Men då smärtan liksom gled uppåt bröstet så kändes den alltmer som samma krampliknande smärta jag fått vid mina tidigare panikångest attacker. Lyckades behålla lugnet och inse att detta bara var någon liten varningssignal så jag tog och drack en del vatten och gick och vilade och till slut försvann smärtan. Jag är trött och seg och har nu suttit framför datorn ett tag och även läst Koranen. Med tanke på röda veckan blir det alltså inget fastande imorn heller. Imorn skall jag dessutom jobba dag så jag hoppas jag får tillbaka energin tills dess. För nu känner jag mest för att bädda ned mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0