Tomtar i mossen?

Ha ha Lite konstigt att när jag säger att jag inte kommer ha tid att blogga så bloggar jag mer än jag gjort dem senaste dagarna :P

Andra introt på nya jobbet avklarat. Det går sådär, men hoppas på att det blir bättre efterhand och framförallt när jag får börja gå ordinarie och inte behöver gå extra på sidan av.

Har vaknat upp här hemma hos mormor och väntar nu på att hon skall få i sig sin frukost så skall vi bege oss iväg. Hon skall till Korpen och jag till Komvux. Jag skall på informationsmöte om den undersköterske-utbildning jag skall börja läsa deltid på distans i höst. Hoppas det går bra.

Sen har jag date med Ellibellibanan för att gå på stan. Det är ju som sagt medeltidsvecka. Mysigt! Fast jag anar tomtar i mossen, men vem vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0