Morgonpigg??

Vaknade vid åtta och hör och häpna så gick jag faktiskt upp! Fixade med hunden och katterna och hängde en tvätt och diskade. Helt knasigt! Nu däremot känner jag mest för att somna om. Men skall ta och göra ett ryck om en liten stund och fixa mig iordning inför dagen.

Idag skall jag in till stan och träffa Ida W :) Skall bli riktigt mysigt. Måste komplettera lite av köpen igår oxå.

Om man förresten tror att ens hus eller ens rum är ens eget, så kan man ju glömma det med en hund och två katter. Det är djuren som bestämmer! :P

 


Som sagt var så är det bara tolv dagar kvar till Tunisien nu. Jag får ständiga flashbacks från tidigare resor och kan knappt bärga mig tills det är dags att gå ombord på planet. Längtar så jag inte vet vad jag skall ta mig till. Även om bröllopspaniken börjat smyga sig på så gillar jag att jag har saker att göra nu dagarna innan vi åker. Annars kan jag lova att det hade varit 20 gånger värre! :P


(Jag vet att det är suddigt, sorry)
Första kvällen någonsin i Kantaoui, augusti 2010.



Utsikten från våran balkong på hotellet.


Och så stranden såklart!!

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.snowdrops.com/article.asp?id=200&aid=1386&show=&parent=14&parent2=0



Där hittar du den! Ja eller hur, skitsnyggt verkligen och så himla lätt!



Vart i sthlm bor du nånstans?

2011-08-21 @ 12:49:28
URL: http://emmaborgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0