Vanlig dag

Har precis kommit hem från jobbet. Har jobbat dag idag vilket kändes väldigt tungt imorse men har gått bra under dagen. Idag har jag ju dessutom ätit hela dagen då det är den tiden på månaden för min del. Får dock se om jag inte skall fasta igen imorgon.
Nu har jag fastnat i någon slags koma känns det som. Väntar egentligen på att moster Lotta skall höra av sig, då vi igår bestämde att vi skulle mötas för att laga staketet till lammen. Men just nu märker jag att jag håller på och somnar. Kanske skall lägga mig på soffan i en halvtimme. Behövs nog.
Senare ikväll skall jag städa mitt rum ordentligt, kanske kan få moster Lotta att hjälpa mig bära ut lite grejer också så vi kan börja möblera på rätt sätt i huset här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0