Nu är det bröllop som gäller



Jag är framme i Örebro! Resan igår gick hur bra som helst. Flyget från ön var hur smidigt som helst, mycket enklare än båten så kanske skall börja med att flyga oftare istället :) Dock tycker jag inte riktigt om sådana små flygplan med bara två platser å varje sida och så skakar och guppar det så mycket. Men efter ett mantra med Allahu Akbar så kändes det genast bättre.

Tågresan var tråkig och lång, eller den kändes åtminstone så otroligt lång (2 timmar) men jag fick tid åt att lyssna på en av de föreläsningar om Islam jag har laddat ner till telefonen. Denna handlade om Tawheed. :)

Nu har jag precis avklarat min examination i kursen Vård- och Omsorgsarbete med ett VG som betyg vilket jag är ritkigt riktigt nöjd med!! Har inte alls pluggat så som jag borde och dessutom får jag alltid hjärnstillestånd när det gäller prov. Men efter ett bra pepptalk av mannen igår så klarade vi oss igenom detta med bravur! :)

Nu skall jag kasta i mig lite frukost och sen bege mig ut på Örebros gator för att ta mig hem till Bruden och sedan ut på stan med Bruden och vän och moi! Skickar nog iväg ett mobil-inlägg senare :)

So long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

YES Amanda!!! Visste att du skulle klara de. =) Grattis till ditt förtjänta VG.

2011-12-07 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0