Off to Örebro

Snacka om veckan som har varit har varit stressig! Jo jo men man känner ju att man lever. Det har varit glädje och sorg, stress och påtvingad vila, jobb, projekt, träning, lchf och så har jag klämt in lite bröllopsplanering. Alltså för det bröllop jag idag skall åka iväg till Örebro för och som skall gå av stapeln nu på lördag och där jag skall vara Toastmadame. Insåg i veckan vilket uppdrag det faktiskt är jag har fått och fick lite smått panik. Nu är jag ganska lugn igen och är övertygad om att det kommer gå bra.
Min enda stressfaktor just nu är att jag har min muntliga slutexamination på kursen Vård- och Omsorgsarbete imorgonbitti kl.9 och jag känner mig inte riktigt förberedd för det, men jag skall plugga järnet under dagens resande och sedan göra mitt bästa imorn.
Igår fick jag en lapp om att jag kan hämta ut mitt nya körkort! Så nu är jag Amanda Krimi på samtliga identitetshandlingar! :)
Nu skall jag packa och plocka iordning både mig själv och alla grejer som skall med. Flyget till Bromma går vid 16.00.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det kommer gå bra imorgon ska du se + att du har ju en himla snygg klänning! :D

Jag måste fråga förresten hur det funkar det där med nytt körkort - är det bara att knata ner till stationen och be om ett nytt ( + ta med foto)? Vill göra ett nytt nu när jag har sjal.. :/

2011-12-06 @ 17:36:39
URL: http://www.jaghjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0