Brudslöja



Jisses ändå vad jag tycker denna slöja är fin!!! Min klänning kommer inte riktigt att se ut på detta sätt, eller rättare sagt inte alls, men slöjan tilltalar mig något otroligt just nu, så vi får se vad som kan komma fram ur kreativiteten här hemma ;) Jag gillar verkligen att man kan hänga fram den över axlarna som på bilden och att den inte bara hänger bak på ryggen. Gillar också att den inte är hel lång. Har ju som ni kanske förstått en rätt enkel klänning och då kan det ju vara roligt att satsa på lite andra detaljer, som brudslöja, smycken och bukett.

Det är ju ett jävla skitväder idag rent ut sagt, så det blir ingen joggning, istället står zumba framför datorn på programmet och startar inom fem minuter!

Blev uppringd angående ett jobb som personlig assistent jag har sökt och skall på intervju nu på måndag! Hoppas hoppas hoppas!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0