09:20 6 mars 2011

Jag har precis gått upp. Dragit på mig ett par mjukisbyxor, tagit in tvätten från igår, satt igång en ny tvättmaskin och satt mig för att plugga. Somnade sent igår men kan av någon anledning inte sova. Igår var en inte alltför händelserik dag, ganska skönt faktiskt. Vi sov lagom länge och begav oss sen iväg mot Maman för lite fika. Sen var det dags att till slut lämna tillbaka Friheten (bilen) igår så vi åkte till macken och tvättade den utvändigt och invändigt och sen körde Love bilen tillbaka till uthyrningen. Och återigen så kör han riktigt riktigt bra!!

Resten av dagen spenderades i princip till plugg, läste klart kapitel i Portraiture och började med delkurs nr 2’s första moment. Vi begav oss även iväg till Terassen så jag skulle få interneta mig lite men då funkade inte uppkopplingen…. Suck! Vi satt kvar ett bra tag dock och snackade en hel del och sen kom det lite vänner till Love och medan dem fick catcha up lite på tunisiska så passade jag på att plugga lite mer. Allt som allt en bra dag, speciellt för mig som insett att jag slappat till lite vad gäller pluggandet.

Samma dag som vi åkte till Hergla åkte vi runt lite mer i området där Love bor och har växt upp, och när vi var på stranden där dem bor så skulle jag känna på vattnet. Jag fullkomligt älskar denna bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0