Biljetter - check!

Har pluggat i princip konstant hela dagen idag och det kommer bli en likadan om inte mer intensiv dag imorgon.. Puh! Men jag närmar mig ju slutet på FMA examen så det är inget som kan stoppa mig nu!

Har precis bokat och betalat biljetterna ner till Tunisien. Den 3 april bär det av till Love igen :) Blir att åka via Paris igen, men det kan jag ju vid det här laget så det är lugnt. Sen bokade jag även resan från Tunisien till Paris den 15 juni. Känns motigt att jag den gången inte vet när jag kan åka ner igen, men vi får väl se vad som händer under denna period jag är nere och hur det går för mig med jobbsökande och så. Efter uppsatsventileringen skall jag söka jobb som en dåre! :)

Nu skall jag gå upp och lägga mig och läsa klart ett till kapitel i boken jag skall skriva en uppgift på till imorn på konstveten och sen SOVA!!! Trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0