Familjemiddag


(från mormors 80-årsdag i januari i år; Mormor, Lasse (mosters karl), moster Lotta och Morfar)

Sitter och väntar på att Love skall komma online. Hatar verkligen detta att vara ifrån honom. Nu är vi illa tvungna att stå ut med distansförhållande ett tag till, men jag förstår verkligen inte hur folk kan välja att leva på det viset. Jag hade inte klarat det under en längre tid. Saknar honom så otroligt mycket!!
Idag skall vi ha en liten familjemiddag. Mormor drog jag med mig från stan igår och moster Lotta och hennes karl kommer förbi senare. Lite umgänge och lite snack.
Har försökt mig på att avfärga mitt hår idag och eh ja asså det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt va... Asså visst det är ljusare, men det är långt ifrån min hårfärg. Man skulle kunna säga att det är en nyans ljusare än det jag hade innan. Men ändå mycket konstigare än innan :P Så jag har bestämt mig för att det blir ett frisörbesök innan jag åker, för såhär kan jag inte gå omkring!
Skall sätta mig igen och försöka komma underfund med vad jag behöver göra för att kunna bli doktorand, det är riktigt spännande detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0