Godnatt



Längtar ner till Tunisien nu så in i den milda grad! Eller rättare sagt det är ju Love jag längtar efter. Har ingen bra kväll ikväll.... Är på depp och tänk för mycket humör känner jag. Fast jag egentligen bara har saker att vara glad för. Det är ju förbaskat att det alltid är dem pytte pyttesmå negativa sakerna som skall få ta ens energi medan dem positiva oftast flyter förbi problemfritt och utan större uppmärksamhet. Ringde till Love för en stund sedan bara för att få höra hans röst vilket ikväll bara gjorde att jag saknade honom ännu mer. Trött är jag också och det hjälper inte humöret till det bättre heller. Kanske skall gå och lägga mig och hoppas på att vakna upp till en bättre dag imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0