Hergla

Dessa dagar har varit väldigt händelserika. Både till skillnad från innan och i den grad att jag blandar ihop dagarna lite :P

Igår skrev jag lite om dagen före, så idag skriver jag lite mer om gårdagen. Jag missade nämligen helt det kanske mysigaste på hela dagen, nämligen vår utflykt till Hergla. Hergla är det närmaste stad som ligger åt andra hållet från oss än Sousse. Men det är en väldigt väldigt liten stad. Men vägen dit och själva staden ligger otroligt vackert!

Love visade mig även lite mer av området där han bor i vanliga fall, och där han har växt upp. Gårdagen var med andra ord helt underbar!















Kommentarer
Postat av: Elli

Vilka fina bilder!! När jag får se ditt ansikte så påminner du mig om hur mycket jag saknar dej!!!! Älskar dej massa min älskade vän! Puss hej

2011-03-04 @ 16:43:48
URL: http://nakedinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0