Lördag? Eller?

Sitter och slappar lite framför datorn och målar naglarna. Eller rättare sagt skall jag söka jobb, det är dagens mission. Sen jag kom hem till Sverige har jag ju pluggat som bara den och igår hade jag min opponering, och jag är riktigt nöjd. Så nu är det bara det lilla lilla slutgiltiga kvar med att arbeta in åsikter från opponent och auditorium och sen skicka in den för betygsättning, sen är jag KLAR!!! Men då jag som sagt pluggat i princip konstant sen jag kom hem, så skall jag slappa lite idag... känns som att jag förtjänar det. Tror dock inte jag helt kan hålla mig ifrån plugget så jag läser nog lite senare också :P
Så denna torsdag känns lite som en lördag för mig :) Nej söka jobb var det ja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0