Mamma till tunisien

Hade tänkt att jag skulle ha pluggat en hel del idag, det har tyvärr inte riktigt blivit som jag hade tänkt, men en del plugg har jag i alla fall fått gjort.
Har suttit ganska mycket i telefon skall medges, men viktiga samtal!! ;)
Sen har jag dessutom engagerat mig i att leta en resa ner till Tunisien åt mamma. Hon vill komma ner i juni innan jag åker hem, hon måste ju kolla in honom, Love alltså ;) Ser jättemycket fram emot att hon skall komma ner. Att hon skall få träffa Love :D Men oxå att hon skall få se det ställe jag varit på en del nu den senaste tiden så hon får en uppfattning utöver bilderna på facebook. Så som sagt har jag nu ett tag suttit och letat resor till henne och kollat datum och så. Hade varit lite kul om vi kunde åka hem tillsammans, men eftersom jag åker reguljärt via Paris och det nog är bekvämast för henne att åka charter direkt från Arlanda så får vi se hur det blir med den saken. Min lilla mamma skall få bege sig på semester för första gången på evigheter, det förtjänar hon!!
Lilla mamsen! <3


Kommentarer
Postat av: Kia Hook

Det tycker jag är en lysande plan! Gör en ordentlig utvärdering av den där grabben så vi mammor säkert vet att han är värd dig... :)



Kia

2011-03-29 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0