Sista sekunden

Jag måste vara bäst på att alltid vara ute i sista sekund hela tiden. Idag skulle uppgift b på den andra delkursen på konstvetenskapen in och jag skickade in den för typ 10 minuter sedan. Imorgon är det ventilering på min uppsats och jag sitter nu och skall förbereda mitt försvar. Så bra på det här med att tidsplanera :P
Det jobbiga är att när jag suttit och pluggat konstant i två dagar och är helt slut så längtar jag ju bara ännu mer efter Love och att få krypa ner i hans famn och bara vara! Men det är bara att jobba på och se till att få klart allt här hemma så jag kan åka ner igen, det är ju faktiskt inte så lång tid kvar ;)
Jag åker ju den 3:e och så pratade jag med lovelly Lina och kusin Erika idag och har en dag var bokad med dem innan jag beger mig utomlands, så jag kommer lämna ön på morgonen den 1 april. Och hem till Sverige kommer jag inte förrän den 15 juni, skall bli så underbart!! <3
Nej nu måste jag fortsätta med förberedelserna inför morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0