Stressat

Idag har jag stressat en hel del. Kom nämligen iväg lite för sent imorse när jag skulle till frissan i stan, och vid klinte höll jag på att få bensinstopp så jag var tvungen att stanna och tanka, vilket jag inte alls hade tid med. Väl framme hos frissa var det dock ganska lugnt, vi kom fram till planen: lite mer avfärgning, färgning av utväxt, klippning och sedan blonda slingor. Och det kan jag säga tog sin lilla tid, närmare bestämt över 3,5 timmar. Vilket gjorde att min date med Fru Reich blev lite sen och aningens hastig tyvärr. För jag var tvungen att efter ett tag kasta mig iväg mot Havdhem då jag skulle på arbetsintervju som jag hoppas gick bra! Och sen handla middag och hem och vänta in Jennie som skulle komma för lite update och skitsnack, lovelly!! Och nu har jag klarat av både skitsnack med vänner och Love via msn. Wunderbar! Plus att mamma igårkväll bokade sin resa till Tunisien!! :D
Btw lovar jag att fixa bilder på frisyren imorgon! Nu: sova!


önskar att jag hade varit såhär fashionable när jag stressade, men inte riktigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0