Två veckor, svisch

Shit! Vad tiden har gått fort denna vecka! Nu är det liksom bara två dagar tills jag lämnar ön! Hur blev det så helt plötsligt, jag som inte alls är riktigt klar med allt jag hade tänkt vara klar med...
Idag har jag hämtat kurslitteratur både på biblioteket och på posten, så nu har jag alla böcker jag behöver inför kurserna. Skall bara försöka komma på lite mer exakt vad min kommande upsats skall handla om och kanske scanna lite artiklar till det.
Skall bli jäkligt nice att få spendera lite tid med lovelly Lina och kusin Erika i den stora staden också innan jag beger mig. Jag och Lina har bestämt att gå på Nationalmuseum, mitt absoluta favorit museum, skall passa på att göra en skoluppgift då också, men mest njuta!
Nu klagar jag lite över att jag är stressad dessa sista dagar, men jag har ändå hunnit med en del när jag varit hemma. Först och främst har jag ju ordnat med uppsatsen och klarat av ventileringen. Har även sökt en massa jobb även om det inte lett fram till något bestämt ännu. Umgåtts massor med både släkt och vänner vilket nog får räknas som det bästa! Och hela tiden längtat som tusan efter Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0