25 mars 2011

Har egentligen haft en ganska bra dag idag. Vaknade vid halv åtta och kunde inte riktigt sova, men låg i alla fall kvar och försökte i en timma innan jag gav upp och klev upp ur sängen.
Sen blev det fart i luckan, jag käkade frukost, lyckades boka tid hos optikern och dammsög en del av undervåningen. Sen for jag iväg till stan gjorde lite shopping jag planerat, en del nagellack och sånna grejer och sen avfärgningsmedel till mitt hår. Så imorn skall jag ge mig på det hela och försöka få min vanliga hårfärg ;)
Hos optikern så var det också full fart, men det visade sig i alla fall att jag har snea axlar, i ögat alltså, inte själva axlarna :P Vilket gör att dem linser jag skall ha inte är sådana som finns på lager... Suck! Men han skulle försöka få in dem så tidigt som möjligt i nästa vecka så att jag kan prova dem lite innan jag åker ner och förhoppningsvis, förhoppningsvis få med mig linser ner. Vi får se! :)
Sen begav jag mig till mormor och vi myste lite på Langska huset och trädgårdslandet innan vi begav oss hem mot Hablingbo. Efter fredagsmys med tacos så dog både mor och mormor i sina sängar så ja tanterna lämnade mig själv :P Och inte ens Love kunde prata med mig på msn ikväll :S Så istället har jag roat mig med att försöka ta reda på hur man går tillväga när man vill doktorera ;) Men kanske skall slå tanterna följe och bege mig till sängs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0