Godnatt Gotland!

Nu tror jag att allt är fixat. Har packat klart. Lyckades stänga väskan. Den väger dock en hel del. Enligt vågen här hemma väger den 19 kilo :P Handbagaget har inte riktigt kommit upp i sina max 10 kilo ännu, men är proppat med kursböcker.... tungt.... :S
Har även checkat in på ryanair-turen från Savsta till Paris och skrivit ut boardingpass. Flygbussbiljetten till Skavsta är utskriven och likaså biljetten tur och retur Paris-Monastir.
Tror jag har fått det mesta med mig. Älskar det faktum att jag skall spendera två dagar i Stockholm med lovelly Lina och kusin Erika, samtidigt gör det packandet lite jobbigt, man måste liksom rota och organisera om det kaoset som är när man öppnar väskan... :P
Nu måste jag hoppa i säng och försöka sova. Har alltid problem att sova när jag vet att jag skall upp tidigt dagen efter, som om jag vore rädd att försova mig, trots att det aldrig hänt. Men jag sover oroligt och väldigt dåligt, men skall väl ge mig på ett försök ändå, tänkte sova på båten också.
Godnatt Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0