Inget ljud och pendangporträtt

Asså ibland lyckas jag med dem mest konstiga sakerna. Igår lyckades jag nämligen med att ta bort det program som gör att jag har ljud på datorn. Jag har numera alltså inget ljud på datorn. Idag har vi försökt hitta samma program igen eller något liknande utan något vidare resultat, hoppas på morgondagen! :) Detta gjorde tyvärr att jag inte kan se filmen om Muhammad (salla lahou alaihi w salem) som jag laddade ner igår, får se om vi får det att funka till imorn.
Idag har jag satt igång med B-uppsatsen som jag skall skriva i Konstvetenskapen. Skall göra en genushistorisk undersökning av ett pendangporträttpar. Spännande! Har börjat med att läsa lite böcker och måste även snart bestämma mig för vilket porträttpar jag skall jobba med.
Sen kan jag ju meddela på en gång att den anonyma läsare som kommenterade mitt senaste inlägg inte kommer få något svar förrän det finns ett namn bakom kommentaren. Det går att lämna både namn och mail för vidare diskussioner med mig.

Kommentarer
Postat av: Néa

Håller med dig, om att man inte behöver vara anonym om man har åsikter om hur andra lever sina liv.



Tyvärr kan jag inte säga annat än välkommen till klubben. Förbered dig på att få bekämpa fördomar och rasister.

Jag skrev just om det i min blogg.



Kram

Postat av: Néa

Håller med dig, om att man inte behöver vara anonym om man har åsikter om hur andra lever sina liv.



Tyvärr kan jag inte säga annat än välkommen till klubben. Förbered dig på att få bekämpa fördomar och rasister.

Jag skrev just om det i min blogg.



Kram

Postat av: Néa

Ber om ursäkt för att de kom 2 ggr, det var nåt fel på funktionen igår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0