Jag älskar honom!

Vi är så sociala när vi är på Terassen, NOT! :P Jihed har lånat en dator från en kompis och sitter och spelar spel medan jag läser närmare 70 blogginlägg och söker efter olika grejjer här och där och snackar med vänner. :)
Idag kom jag på att min plan ju bestod i att lära mig laga cous-cous ala tunisen innan mamma kom, det har inte gått så bra med det än så länge, får be svärmor om det snart. Hi hi vad kul att skriva svärmor. Hon kommer liksom bli min svärmor snart! För jag skall liksom gifta mig snart! Hi hi. Måste påminna mig om det ibland. Fast det räcker med att jag tittar på honom så blir jag varm i hela kroppen och ännu mer övertygad om att det är denna man jag vill spendera resten av mitt liv med <3 Jag älskar honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0