Travelpartner

Är riktigt jävla förbannad på Travelpartner.se kan jag meddela. Värre service får man leta efter!!
När allt sket sig när jag skulle åka ner hit i januari så bokade jag en resa med dem. Resan jag bokade skulle gå via Belgrad, men även den blev inställd. Jag blev uppringd av dem där dem meddelade att den blivit inställd och att jag skulle få mina pengar tillbaka inom 10 veckor. 10 VECKOR!!! :O Dem svarade att det inte är upp till dem utan till den resebyrå dem har bokat min resa hos. Ja inte mycket att göra åt det, jag får väl mina pengar innan dess tänkte jag.
Dem sa dock om jag ville ha mer hjälp att hitta en ny resa så kunde jag ringa deras kundtjänst. Så sagt och gjort, jag ringde deras kundtjänst och bad dem hjälpa mig hitta en ny resa. Jag tänkte då att om man är anställd för att sitta i en kundtjänst på ett företag som säljer flygresor bord eman ju vara hyfsat bra på att hitta bra flygreso på olika sätt. Men icke!! Killen i kundtjänsten hittade en flygresa med tre stopp för 15.000 kr till mig, när jag då sa till honom att jag hittat flertalet reguljära flygresos med en kostnad under 3.000 med bara ett stopp blev han tyst. Ja jag tackade för hjälpen och sa att jag nog klarar mig själv.
Senare fick jag ett mail av travelpartner, där dem beklagade att min resa blivit inställd och att dem skulle betala tillbaka mina pengar efter mellan 2-16 veckor(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
När vi förra veckan hamnade i vecka 16 så mailade jag dem. Direkt fick jag ett svar tillbaka. Med informationen om att dem skulle svara mig inom 5 dagar. Eh okej så dem behöver alltså 5 dagar för att läsa ett kundtjänst mail?? I alla fall så fick jag igår svar från dem igen, att dem skulle titta på saken och höra av sig till mig.
Jag fattar inte?? Vad sysslar folk med på detta ställe?? Hur kan det ta så evinnerligt lång tid för dem att utföra saker och ting? Till den gräns att dem nu inte ens har hållit dem 16 veckor dem utlovat från början?!
Jag kommer ALDRIG mer boka eller ha något att göra med Travelpartner.se, Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0