Kitties

Jag är irriterad. Irriterad på travelpartner.se som aldrig svarar eller ger mig mina pengar (vilket ni vet :P), irriterad på min handledare som inte svarar på mitt mail och irriterad på att jag inte lyckas få ljudet på datorn att fungera oavsett hur jag gör!!
Sitter med ljudet just nu och söker och gör olika saker hit och dit. Jag är ingen teknisk människa och får därmed nöja mig med att söka efter olika sätt att göra det på och sedan testa. Hittills har det inte funkat. Bläää!
Annars har det inte hänt så mycket sen igår. Började dagen med té och plugg.
Fortsatte med att plugga lite mer Islam efter det. Kan ju fortfarande tyvärr inte se filmen jag laddade ned. Igår letade jag runt bland lite olika bloggar och hamnade slutligen på islam.se där jag hittade en E-bok. Islam.se - Om monoteism. Så den började jag läsa imorse. Riktigt intressant!
Vi har fått ytterligare kattvänner. En kattmamma med sina tre underbart söta kattungar har flyttat in på bakgården. Efter att ha gett dem en skål mjölk så byggde Jihed ett litet krypin till dem, som dem sedan har spenderat hela dagen i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0