1 oktober

Blev väckt av mamma strax innan ett. Vi hade ett lunchsällskap som skulle komma till häst vid just klockan ett och mamma ville ha lite hjälp. Självklart fick hon det, men det gjorde att jag gick upp tidigare än jag tänkt, så nu är jag lite seg i kolan om man säger så. Känner att jag behöver lite energi och ny input så istället för att Elli kommer hit på våran inbokade date så skall jag se om vi inte kan bege oss någon annanstans. Behöver lite miljöombyte.
Jobbar sista natten av tre nu inatt, så sen skall jag sova ut ordentligt, tills jag går på nästa natt ;) Men jag klagar inte, är glad över att få jobba! Har inte hört något om dem jobben jag sökte förutom att dem fått min ansökan och skall höra av sig.
1 oktober är det idag. Och ute skiner solen och det var riktigt varmt! + 20 grader snackas det om och jag håller med. Skönt! Gör dock att jag tror att det kommer bli som förra året, lång sensommar och sen pang så är det vinter. Hösten försvinner lixom däremellan. Vi får se hur det blir.
Har kommit av mig igen med powerwalkandet vilket inte känns så bra. Och idag orkar jag bara inte. Så det får bli i dagarna som kommer. Idag tänker jag vara lat. Så det så.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0