19 oktober 2011

Efter att typ ha varit helt död igår eftermiddag har jag återkommit väl till livet som nästan frisk idag. Jag har nämligen utfört en massa bra saker idag. Jag har åkt iväg till Granngården och köpt kattsand, tankat bilen, åkt till Gahms och köpt en massa mysstrumpor, det börjar bli kallt i vårt hus nämligen och då behöver man lite strumpor som värmer. Och sen åkte jag och handlade lite förkylningsprodukter på Ica i Havdhem.
Väl hemma igen kastade jag i mig lite av den Bouef Borguignon som jag lagade halva kvällen igår (mumma!) och sen var det dags för lite städ, så nu ser det i alla fall hyfsat ut på undervåningen efter dammsugning och moppning av golv. Sen fika med morfar och mamma och sen iväg till Elli för att hämta hundarna för ytterligare lite hundvaktning i dagarna som kommer. Så efter att ha gått en promenad har jag nu kurat ihop mig i soffan med både hundar och katter och försöker få eld i kakelugnen vilket går sådär om jag skall erkänna :P
Varenda natt nu i ett par dagar har jag drömt om hur det skall bli när Jihed kommer komma hit till Sverige, jag kan knappt bärga mig!! Längtar så efter att få starta vårat liv ihop! Min älskade man!! Nu först får jag se fram emot att åka ner inom en månad men sen så är det en väntan på att han skall komma hit!!! Lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0