Denna dag kan jag övervinna allt!

Jag måste bara få uttrycka hur otroligt lyckligt gift jag är!! Han är den bästa och alldeles underbara mannen i mitt liv!
Nu är inte bara flyget bokat och betalt utan även båten till Stockholm och flygbussen till Arlanda, så resan ner till min älskade närmar sig!!! Imorgon är det dessutom bara två veckor kvar! Weeiii!! Är så glad!
Denna dag kan jag övervinna allt!!

Jag måste ju även kommentera valet i Tunisien. Känner att folk är lite väl rädda för detta med dem så kallade "islamisterna". Att respektera ett valresultat är ju faktiskt en del av en demokrati. Folket i Tunisien har gjort sitt val och 40% har valt just AnNadha. Jag har inte satt mig in i några parties valprogram så jag kan inte säga något om partiet. Men jag anar definitivt att all denna "orolighet" är överdriven och aningens fördomsfull. Tråkigt.

Idag är jag ledig! Wihoo! Skall dock plugga. Har inlämning imorn och då jag jobbat som bara den har det legat lite i skymundan. Så nu får vi köra ett pluggrace till imorgon kväll.

Men jag skall laga lite mat först!

Är förresten bjuden på bröllop i december. Eller rättare sagt skall jag vara Toastmadame. Och jag har börjat kolla kläder till denna dag och vet inte riktigt vad jag skall hitta på. Klädkoden är Mörk kostym.

   

Dessa är förslag, vad tycks?

(Tack för era uppmuntrande kommentarer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0