Flyttisar

Är hemma efter sista nattens jobb nu på i alla fall två dagar. Skall jobba igen på tisdag natt. Har käkat frukost och rastat djuren och skall gå och lägga mig nu.
På vägen hem var jag tvungen att stanna bilen för att kolla på dessa flyttisar alltså sådana där flyttfåglar. Är otroligt dåligt på fåglar, så jag har för tillfället totalt hjärnsläpp på vad dem heter men men...





Och jag inser nu att man inte ser så mycket på bilderna heller, men fint! ;)

Om jag får lite tid över i eftermiddag när jag sovit färdigt så tänkte jag att jag skulle kolla igenom lite gamla flyttkartonger som jag lyckats lokalisera ute i hönshuset. Observera att det inte använts som hönshus under min livstis :p Jag håller på ju på och rensar för fullt bland mina grejer inne i huset och lär behöva göra detsamma bland dem saker som finns i hönshuset, vilket är just sånt jag gillar!

Annars är det sortering av lammen som står på schemat idag. Får se när mamma lyckas få upp mig ur sängen :P
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0