Fullt ös

Just precis i detta ögonblick sitter jag framför kakelugnen och dricker en kopp té med honing. Mysfaktorn är alltså hög! Saknar min man dock! Något oerhört! Så det är riktigt nice att samtidigt sitta och kolla lite på deturs hemsida på resor ner. :)

Idag har jag jobbat dag, och sedan lagat köttfärslimpa enligt följande recept, den fick dock stå i ugnen medan jag tog en långpromenad med hundarna, så när jag kom hem hade mamma tagit ut maten ur ugnen och det var bara att fixa iordning och duka för middag. Riktigt smaskig middag och sedan dusch och sedan dog Amanda kan jag tala om. (Lägg gärna märke till min nya ambitionsnivå i matlagningen ;P)

Antar att det var till att gå ut lite hårt efter att ha varit sjuk. Men det positiva är att jag lär ju sova gott inatt. Sitter uppe och myser och väntar på att min kära man skall sluta jobbet så vi kan mötas på msn, längtar så efter att få se honom på riktigt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0