Jobbhelg

Man kan definitivt säga att jag har haft en jobbhelg som heter duga! Jobbade fredag natt, lördag kväll och idag söndag dag. Så med andra ord har jag spenderat mer tid på jobbet än hemma under denna helg, men jag tackar och tar emot. Nu ikväll gör det dock att jag skall kasta mig i säng om ca 5 minuter :P



Ovanstående herre fick följa med på jobbet i fredags natt och var en ypperligt aktiv kollega :P

Har denna månad fått jobba riktigt mycket vilket känns skönt. Hoppas på att det fortsätter i någorlunda lika takt. Det här med höstförkylningar bland ordinarie personal tycker vi vikarier om ;)

Imorgon skall jag försöka vila ut lite efter helgen men även fixa iordning här hemma. Städning och lite sånt där pyssel skall hinnas med. Men på eftermiddagen har jag ordinerad slappning!



Idag har ju vädret här på ön varit lite sisådär enligt vissas mening. Jag skulle säga att det varit alldeles utmärkt väder! Jag gillar verkligen när det är sånt här grådis. Det är perfekt för en härligt uppfriskande promenad och sedan mys hemma framför brasan. Hoppas nästan på likadant väder imorgon så jag kan njuta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0