Lazy day



Jobbade ju natt nu natten som var och hade sedan en inbokad tid på mödravården vid 11-tiden. Det var sådär lagom roligt att kliva upp ur sängen efter två timmars sömn. Jag har idag satt in en kopparspiral, och det mina damer och herrar var definitivt inte det roligaste jag varit med om. Dagen har bestått av en molande mensvärk från helvetet nämligen som effekt av morgonens insättning. Och därav så unnade jag mig ovanstående inköp när vi åkte förbi affären på vägen hem. Har inte gjort annat idag än hängt vid datorn och lusläst DN och Svensk Damtidning. Även sovit en stund på soffan. Så jag har helt enkelt unnat mig en lazy day. Vilket jag känner var väldigt behövligt inte bara efter dagens ingrepp utan även efter en månads ganska intensivt jobbande. Det är inte så att jag jobbar så mycket att det är det som är jobbigt. Men som vikarie så frestar det faktiskt på att inte kunna veta i förväg när man skall få jobba och att jag dåsom dessutom jobbar både natt och dag får ändra dygnsrytmer konstant. Slitsam månad detta. Så det skall bli riktigt nice men en veckas ledigt med min man! Saknar honom så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0