Lev!

Det händer inte så mycket här. Och det är för att jag helt enkelt inte har någon större lust just nu. Har inte lagt speciellt mycket tid alls vid internet dem senaste dagarna. Men jag återkommer nog. Just nu är jag sjuk och känner det som om mitt huvud skall sprängas.
Annars är det jobb och plugg och vardagslivet som rullar på. Kommer inte plugga till sjuksköterska utan köra på undersköterska och att försöka jobba så mycket som möjligt och även kunna umgås mycket med min man snart förhoppningsvis. I mitten av november kommer jag åka ner en vecka och träffa honom och då hoppas vi kunna lämna in UT-papprena.
Lev väl och sörj inte för att ni inte för uppdateringar varje dag, Lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0