Promenadsnack







Mestadels av dagen har spenderats i Tofta hos Elli and the dogs. Vi tog en långpromenad i skogen vid sandbackarna och tränade både oss och hundar och sen myste vi lite hemma i soffan.

Blev uppringd om jobb inatt så skall bege mig iväg om en timme. Har försökt sova lite efter jag kom hem, med ett sisådär resultat, men en timme blev det i alla fall. Med tanke på att jag gick upp vid 8, så kan det eventuellt bli en lite seg natt, men det finns ju kaffe!! :)

Elli och jag diskuterade framtiden. Eller rättare sagt våra yrkeskarriärer. Båda funderar på det här med sjuksköterska och sedan en vidareutbildning uppe på det. Jag tänker barnmorska. Vad tror ni om det? Jag som barnmorska? Och jag till att plugga i mer än 4 år till? Behöver lite råd!

Ringde även upp min lovely husband innan min lilla tupplur och är det något som kan få mig på strålande humör är det att höra hans underbara röst och få skratta och prata lite om ditt och datt med honom. Kärlek! <3

Vet ni att bland det bästa jag vet är att promenera och snacka och fundera över livet, alla behöver ett promenadsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0