Riktigt bra dag!

Idag har varit en riktigt bra dag, en härlig mysdag! Precis en sådan jag behövde!
Vaknade av att min kära Elli försökte få kontakt med mig ungefär vid två tiden, och sen kom hon över alldeles lagom till halv tre fikat som blev min frukost. Även moster Lotta kom över på fikat, och hon mår mycket bättre och är närmast på väg mot att bli frisk. Lite mer prover innan hon får vistas fritt bland folk, men mycket bättre som sagt. Skönt!

Sen körde jag och Elli igång med operation: Flytta vävstolar. Det var alltså två vävstolar som skulle flyttas från huset och ut i röda stugan som står på gården. Vävstolarna var inte ihopsatta innan, så bar helt enkelt ned alla delar och så ut i stugan. Eller helt enkelt och enkelt, det var en massa plockande och pinnar både hit och dit men till slut så!





Sedan begav vi oss till Hemse och shoppade loss på Ica, både hem till oss och till Morfar. Sedan blev det lite söndagsmys med Tacos och glass med maränger på det. Och självklart en massa prat om allt möjligt. Tack vännen! <3

Nu skall jag gå ut till hönshuset och hämta in en eller två kartonger att börja rensa igenom och se om jag får ihop lite tillägg till dem kassarna jag skall köra iväg till Röda korset imorn :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Tack själv! Behövde ladda batterierna lite oxå! :-) skönt ibland. Imorrn ska de rensas här hemma igen :-) lite inspirerad av vår IKEA titt och inredningsprat :-) love it! Puss

2011-10-02 @ 23:26:19
URL: http://gotlandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0