Vardagsglimtar*

Idag har det varit en sådan där vanlig dag. En vardag. Har jobbat lite med projektet, korrekturläst en del recept och texter. Och pluggat vårdetik på USK-kursen. Men sen har dagen haft sina glimtar också. Jag har nämligen prata med min kära man på msn. Så underbart att få se honom och känna en liten närmare kontakt. Och så pratade vi såklart om min nästa resa ner. Planerar att åka ner i mitten av november. Och av de svenska charter-bolagen är det då bara Detur som åker. Tacka vet jag Detur. Dock så är priserna för endast flygstol en vecka i november inte så roliga. Så idag kollade jag hur det såg ut att åka över London. Och även om jag behöver vänta ganska länge på resan ned, så behöver jag i alla fall inte byta flygplats som jag fick göra i Paris, och jag tjänar över 2000:- på det hela. Något jag därav funderar seriöst på just nu!
Min andra vardagsglimt för dagen har varit att träna Picasso. Det har väl gått sådär. Men definitivt framåt. Och framförallt nu ikväll, dem snabba pass jag tränat! Duktig hund! ;)
Och min tredje vardagsglimt är att jag varit på arabiska kursen ikväll. Och jag fattade! Inte allt, definitivt inte allt, men en liten krummerlur jag inte har förstått hur den hamnar längst bak på ord insåg jag nu är en annan form av T. Ja så kan det va mina vänner. Man lär sig något nytt varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0