Comsi comsa dag

Har precis kommit hem från en fredagskväll spenderad i Tofta med Elli. Vi har snackat, käkat lax potatis och romsås och sett på Idol och lite annat tv-tjafs. Mysigt :)

Annars har jag pluggat en hel del idag, även tränat lite, så jag känner mig hyffsat duktig. Men jag måste erkänna att Skatteverket verkligen la sordi på min dag idag.

Återkommer med roligare saker imorn.. Jag och mor skall nämligen på baggauktion vilket brukar vara kul. Vi köper alltid bagge på baggauktionen där endast dem finaste baggarna säljs. Vi har alltid prioriterat hög kvalitet på djuren i vår avel så vi får riktigt fina skinn och det får vi verkligen. Någon enstaka gång dem varit lite sämre men för det mesta är dem ritkigt bra och för att få det gäller det att ha bra avelsdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0