Godmorgon och sov gott

Är hemma igen efter en natts jobb. Det har gått bra. Min första långnatt, vilket känns då jag är aningens tröttare än vanligt nu när jag kommit hem. Precis ätit frukost och skall nu gå och lägga mig. Vi löser av varandra idag jag och mamma. Hon kliver upp, jag kliver ned - i sängen.
Hoppas verkligen att jag kan få sova klokt nu idag. Sov dåligt inatt, vilket nog kan bidra till att jag är tröttare än vanligt. Men idag har jag bytt till rena sängkläder, så det kanske kan hjälpa :P
Idag när jag vaknat, står det inte så mycket annat på schemat än att åka till Röda Korset med ett par kassar med grejer, samt eventuellt städa mitt rum. Man får ju passa på när man är i städartagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0