Imorn bär det av!

Äntligen är dagen före avresedagen här!!!
Dem senaste dagarna har gått upp på att sy och sy och sy. Och idag klockan 11.00, en halvtimme innan jag började jobbet, sydde jag det sista stygnet på klänningen!
Sen har jag jobbat hela dagen och kom hem för en timme sedan. Packat det mesta och skall hoppa i duschen innan jag kolapsar i sängen. Helt slut!
Är så otroligt förväntansfull! När jag gick till parkeringen vid jobbet och skulle åka hem, skuttade jag fram av lycka!
Imorn reser vi med morgonbåten och har sedan lite tid i Sthlm innan vi skall vara på Arlanda. Vi kommer komma fram till Tunisien runt 02.30-tiden (lokal tid) och då möter älsklingen upp oss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag önskar Er all lycka!

2011-09-02 @ 08:04:55
Postat av: Sofia

Vilken lycka att läsa om någon som verkar älska Tunisien lika mycket som jag själv. Och som vill flytta dit precis som jag.

Skulle vara kul att prata mer med dig, och utbyta erfarenheter. Om du vill får du hemskt gärna mejla mig :)

2011-09-20 @ 11:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0