Jag skall bara.....

Idag har min dag bestått av att jag hade en plan, och så kom det något annat ivägen så jag gjorde en ny plan och så kom jag på en grej så jag gjorde en ny plan sen fick jag förhinder och fick göra en ny plan som sen gick och sket sig och då gav jag upp planen. Typ :P

Nej men egentligen har jag fått en massa saker gjorda, det var bara inte riktigt det jag planerade från början. Jag har tillexempel inte pluggat något alls och inte heller dammsugit undervåningen som jag tänkte. Men å andra sidan har jag eldat upp massa saker ute i trädgården med morfar, hjälpt mamma få in en ny (ytterligare) symaskin i huset, meckat med mailkonton, designat om lite på bloggen, pratat med blivande bruden Karin, lagat långkjolar med hål i, och ja en massa annat men helt enkelt en massa småpyssel som tar sin lilla tid och som man kommer på då man råkar gå förbi just den saken.
Det har lixom var lite som Alfons Åberg, Jag skall bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0