På't igen

Min träning lade jag ju ned under Ramadan. Efter Ramadan var det så mycket med bröllopet, sy klart klänningen och resan så jag kände inte att jag hade tid och motivation att ta tag i träningen igen. Men nu är det dags. Har powerwalkat i fyra dagar nu, och idag så sprang jag till och med ca 1 km. Jag hade inte tänkt springa, men jag gick på där i rask takt och så helt plötsligt så kände jag att nej, jag kan ju lika gärna springa, så då gjorde jag det. Svårare än så var det inte. :) Riktigt nöjd och glad blev jag!

Sen måste jag bara få visa dessa underbara foton jag tog. Det är inte fy skam att ha detta runt krönet varje dag ;)





Nu skall jag slå en pling till Jihed och sen kasta mig i säng, då jag skall jobba dag imorn på den andra avdelningen. Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-09-27 @ 00:24:28
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/
Postat av: Mrs. Coskun

Mashallah så vackert!

2011-09-28 @ 14:13:10
URL: http://rgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0