Söndag

Sitter och skall om lite mindre än en timma bege mig mot jobbet. Nattjobb som gäller inatt. Blir bra att jobba lite, även om jag är lite seg, brukar komma igång när man är på plats.

Har pluggat mycket idag. SoL har stått på schemat, dvs Socialtjänstlagen. Har även hunnit med att baka lite kakor till fikat, det blev Märtas skurna chokladkakor ni vet sådana där snea med pärlsocker, dem är typ mina favvisar!

Sen var Lotta här på fikat idag. Hon har alltså släppts ut från sjukhuset men skall fortfarande hålla sig hemma och typ på avstånd för att inte smitta. Men hon mår mycket bättre! Skönt!

Tog en powerwalk idag med, men det blev bara på en halvtimme då jag var tvungen att lägga mig en stund och sova eftersom jag skall jobba natt.

Imorn har jag lite småjobb att göra och sen skall jag träffa Erika Ros. Vi har inte setts på hela sommaren och även hon har sin kärlek långt borta, rättare sagt i Turkiet. Så vi har ju ett självklart samtalsämne :)

Nu har jag en känsla av stark Jihed abstinens så slår nog honom en pling innan jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0