Tisdag

Idag är det tisdag. Sitter just nu med en kopp starkbryggt svenskt kaffe och har avnjutit en tallrik havregrynsgröt till frukost. Har läst tidningen utan att finna något speciellt intressant och har fortsatt att lyssna på ljudboken jag började med innan vi åkte. Har precis klivit upp och är redan smått uttråkad.. Eh skall inte klaga får väl ta tag i något av dem saker som behöver göras här hemma i huset. Eller så kan jag ju alltid plugga :P

Senare idag skall mamma och jag in till stan. Idag börjar nämligen våran kurs i Arabiska!! Det skall bli hur kul som helst! Ser verkligen fram emot det!

Efter arabiska-kursen är det jobb som gäller. Känns bra att få gå tillbaka och jobba nu efter ledighet. Börjar med en natt, vilket också känns bra.

Nej lite disk och sen får vi se vad jag kan ta mig för. Just det, måst eju sova sen också för att klara natten. Hmm.. Ja ja det ordnar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0