Fredag

Härlig fredag idag! Jobbade natt igår så jag började dagen med att sova en bra stund på förmiddagen.
Hade min muntliga examination i Medicinsk grundkurs idag vid 17.00. Och även om jag hade ägnat eftermiddagen åt att försöka färska upp minnet från tidigare uppdrag på kursen så gick det inte alls som jag velat. Jag fick G och är nöjd med det. Det var mitt mål när jag började. Men med tanke på att jag fått VG på nästan alla uppdrag kände jag att jag kunde gjort det hela bättre. Men faktum kvarstår att de läraren frågade efter på den muntliga examinationen idag var totalt bortblåst ur min hjärna. Men så kan det gå. Ett G är helt okej ändå :)
För att rensa hjärnan begav jag mig ut på en springtur. Sket i alla måsten och spran en runda som brukar vara ganska lagom och tog varken tid eller mätte hur långt det är. Skönt var det i alla fall!!
Fredagsmiddagen blev lax i ugn med ärtor, rödlök, persilja och turkisk youghurt och extrakryddat potatismos och rivna morötter till det. Japp, idag åt jag potatis!! Och jisses vad gott det var!!
Potatis är bland det godaste jag vet. Det är nog den grönsak som jag kan äta i alla varianter, mumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

potatis är väl ändå ingen grönsak utan en rotfrukt?

2012-03-16 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0