Hemlisar

Oj oj sicken dag! Den började ruskigt tidigt med en väckning av hunden vid 05.30. Börjar bli rutin på hans väckningar runt 6-snåret och jag vet inte om jag gillar den rutinen :P

Iväg på möte som vi får se vart det leder ;) Har med företaget att göra, men lite hemlisar måste man få ha för sina bloggläsare :P Fick i alla fall min nya företagsjacka idag med logga och hemsida på ryggen och den är riktigt nice och snygg!! Lite lik luvtröjan i tidigare inlägg.
Käkade mitt indiska experiment till lunch. Det var nämligen så att jag skulle häromdan ge mig på att laga Palak Gosht som är en indisk spenat curry gryta som jag alltid brukar äta på Village Tandoori i Visby. Och jag gjorde ju som vanligt inte riktigt som det stod i receptet utan kände mig lite kreativ. Och det blev inte alls som det brukar, eller rättare sagt det ser ut som.... ja jag vet inte vad. Men det smakar helt okej, vågade mig på att smaka det först idag :P Och det var faktiskt riktigt gott! Men det ser fortfarande oätligt ut :P
Sen har jag gått en timmes promenad med Picasso också, mycket uppskattat av både honom och mig.
Och nu ikväll var jag iväg på ytterligare en lite hemlig grej. Imorn kanske ni får reda på vad det är, beror på hur det utvecklar sig ;)
Nu skall jag snart ha en date med min man på msn <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

mkt hemlisar =) och jag vet vad det är... hihihihihi

2012-03-15 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0