Jag har fått nytt jobb!

Tänkte jag skulle avslöja vad en utav hemlisarna är.......... :)
Jag har fått jobb! Som personlig assistent. Var på intervju i tisdags och jobbade intro nu i helgen och skall jobba nu i veckan med. En provanställning so far men 90% och högre timlön än mitt nuvarande jobb, så det är nice som bara den!!! Och dessutom en tillsvidare anställning som hägrar.
Eftersom jag har tystnadsplikt så kommer jag inte röja något alls om min jobbsituation mer än att jag fått jobb!!! :)
Det har skapat lite kaos i huvudet dock då det gått lite fort för mig som gärna tar en sak i taget och ett jobb-byte var inte riktigt inom mina planer men det skall nog gå bra det med :)
Letar resor för mig och mannen annars. För mig ner och för oss båda hem igen. Kollar med Detur och väntar på svar från dem men annars är det enklast att åka via Tunis med antingen Lufthansa via Frankfurt eller AirFrance via Paris. Hade hellre haft flyg från Enfidha eller Monastir då det är närmare hemma i Tunisien men vi får se hur det går att ordna.
I övrigt har jag världens absolut bästa man!! Han är helt underbar!! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är helt underbar <3

2012-03-19 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0