Jobb jobb jobb

Oj oj oj det är jobb jobb och jobb som står i min kalender kan jag meddela. Veckan som varit och även nästa vecka har jobb inskrivet varenda dag!!! Blivit så nu när jag har nätter kvar på gamla jobbet och skall komma in på schemat på nya jobbet också. Aningens slitigt men det blir bättre och positivt i plånboken nästa månad :)
Dock känner jag att nya jobbet är slitigare för min rygg så jag har bokat in ett möte med PT imorgon lördag som skall ta fram ett bra och stärkande program för min rygg i förebyggande syfte och med lite inslag av kondition också. Känns kanon!!
Har påbörjat kursen Människan socialt och kulturellt nu på Undersköterska utbildningen och borde plugga i helgen, får ta mig lite tid till det.
Men annars är det som sagt var mest jobb och lite träning just nu.
Och även planering av kommande resa till Tunisien och att "hämta hem" mannen <3 Kärlek!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0