Min PT Tanja

Igår var jag på Sunrise Gym i Burgsvik och hade ett möte inbokat med Tanja. Tanja är training manager och jag hade bett henne ta fram ett program för att stärka min rygg och forma kroppen. Med andra ord så har jag nu en PT (Personlig Tränare) :)
Hon hade gjort ett riktigt bra program som var en total genomkörare av hela kroppen och som jag idag har märkbara effekter av! Trappor är inte mina vänner idag ;) Samtidigt känns det jätteskönt att vara tillbaka i lite seriös träning där jag har ett fokus och skall jobba på att få in kloka rutiner.
Vi körde i 1 1/2 timme lite drygt igår så vi körde lite intro på rodden och crosstrainerna och sen intro på hela programmet som annars borde ta ca 50 min. Det var jäkligt jobbigt, och jag kände redan igår att det här med att gå skulle bli jobbigt idag :P
Skall nog bege mig ut på en promenad och mjuka upp lite om en stund, behövs! :)
Men jag måste bara pusha rejält för det här med personlig träning. Först tycker man att det låter som grymt mycket pengar och onödigt slöseri. Men sen inser man att man investerar i sin kropp och det man får är specialgjort för just dig och DIN kropp. Därmed så sjukt mycket bättre än allt annat flum man sysslar med. Sen får du dessutom lära dig alla rörelser klokt så att du får ut max av dem. Människor boka in personliga träningar!!!!
Och bor ni på södra Gotland boka in Tanja! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida



Tusen tack för din fina kommentar syster (jag kallar dig så även om du inte konverterat). Jag hoppas av hela mitt hjärta att Allah ska vägleda dig i din väg till Islam, inshallah. Det är bättre att du säger din shahada när rätt tidpunkt kommer än att du säger din shahada nu men utan ditt hjärta. Om du behöver hjälp med någonting eller har frågor så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa sig, inshallah.



Kram

2012-03-30 @ 20:13:53
URL: http://anabahebak.blogg.se/
Postat av: Kattis

Håller med dig helt och fullt ;) Kul att det går bra med träningen :D Bara att hojta om du har några frågor och funderingar! :)

2012-04-07 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0